Proiect concept de amenajare spatiu comercial pentru brandul de bijuterii Exquisite. Stilul amenajarii este eleganta clasica reinterpretata cu materiale moderne, actuale, provenite chiar din sfera industriala, bruta (plasa metalica, vopsea decorativa cu aspect de beton).
Conceptul „FRAMING” continua indeea de prezentare a produselor sub forma de „punere in rama”, element cheie ce se identifica in prezent cu imaginea brandului Exquisite. Contrastul creat intre ramele rafinate cu linii clasice si materialele brute moderne reprezinta trasatura distinctica a conceptului de amenajare. Fondul neutru de gri (pereti si pardoseala), ce transmite o atmosfera de calm, este tonificat cu accente vibrante de auriu (rame mobilier, plasa metalica). Fatada magazinului este tratata ca o „cortina”, (perdea transparenta creata din plasa metalica) ce filtreaza privirile din exterior, cerand senzatia de intimitate la interior, dar si tentatia de a descoperi, pentru trecator. Elementele de identificare ale brandului Exquisite sunt multiple la interior, sub forma de simboluri: „Q” si „coronita” decoreaza piesele de mobilier si ramele, panoul luminos cu litera „Q” intampina impunator la intrare, numele „Exquisite” scris cu litere metalice decoreaza peretii. Schitele de productie ale bijuteriilor, expuse ca si decor in vitrine simbolizeaza faptul ca firma Exquisite este producator de bijuterii. Simbolul „coronitei” folosit ca si „emblema” face trimitere sugestiva la faptul ca Exquisite este furnizor oficial al Casei Regale a Romaniei. Plasa metalica este utilizata atat ca element de decor tip „cortina”, cat si ca o reinterpretare a candelabrelor clasice, prin corpurile de iluminat create personalizat, pentru fiecare spatiu, intr-un mod original si autentic.